hej alla glada och alla ni mindre glada

vi har haft tema vecka i skolan hela veckan med redovisning idag, det var helt okej jag har lärt mig åtminstonde lite och det har dessutom varit rätt så chill ;) 
 
Idag skrev mamma och pappa på papper för lägenheten, ja för er som inte vet så flyttar vi den 1 juli in till storstaden karlskrona, ska bli helt underbart och roligt. hela familjer ser framemot att :) wooho. det är detta jag lever på just nu!

Jag har fått hem Dropkick Murphys skiva - the worriers code, och jag måste erkänna att det är deras bästa skiva. tror jag. ååh den är så bra! jag längtar tills sommaren, vi ska flytta, det är mycket att ser fram emot nu, turkiet i april, flytt i juli, thailand i jul.. men ändå! det kommer gå så snabbt och jag kommer förhoppningsvis vara så upp i ett nytt hem i höst så att jag inte änns ska behöva vara lite deprimerad detta året! det känns som ett fint 2010 år framför mig. dock fyller jag inte år förens i vinter.. och jag vill tatuera mig utav bara helveteee :D Heeeeeehe. ska ta tag i detta nu och kolla om det finns någon som BRA tatuera alltså en riktig som kan offra sig lite för mig och tatuera mig även om jag inte råkar vara 18 ännu, men jag fyller trots allt i år.. och att jag har ett antal innan borde väga upp att tycker jag!

VAFAN kommer jag inte in på msn för? det är väldigt irreterande, när jag för väl en gångskull sitter framför datorn.. men jag är inne på ebuddy så jag överlever. men men.. snart är det helg igen och jag vill ha helg hela tiden!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0