viktigt!

..nu ska jag berätta två saker.

1. jag är en sådan människa som ALDRIG får näsblod, men heltplötsligt (eftersom jag färgat håret rött) trodde jag att hårfärgen läckte, eller något.. men helt plötsligt insåg jag att det var jätterött och att det kom från min näsa?? what the hell jesus typ? eftersom jag precis har duschat så har jag liksom stått med huvudet både uppochner, rakat benen och gud vet vad. men ändå? jag tror det var hårfärgen som rann in i huvudet typ för det kom som ett jäkla vattenfall rinnandes och från ingenstans? det är det enda logiska...

jag är nog en zombie.. blood oh blood.

2. eh förlåt för att jag skriver så mycket idag... men jag vet inte, plötsligt blev jag på bra humör och kom på vad jag ska göra som projektarbete, från en stund till en annan såg jag ljuset i mörkret som jag inte trodde fans. fast det vänder nog snart igen när jag inser det första igen.

jag har tänkt att på mitt år som mp3:a alltså sista året på mediaprogrammet, satsa på skolan och kunna gå ut på trappan sista veckan och känna mig stolt över året som gott, att jag faktiskt gjort något bra det sista året, med tanke på att jag inte vatt så jäkla klipsk innan..
men nu mår jag bra i huvudet också, eller bättre så då blir allt annat lättare också. skolan dvs. men jag hade tänkt merän så, skolan ska jag fixa på skoltid, och på min fritid ska jag kämpa med att gå ner 10 av dessa 20 kilon jag gått upp, ja visst är det förfärligt att jag gått upp så mycket. men det räcker att jag går ner 10 av dom, då är jag nööjd! merän nöjd tror jag. förhoppningsvis. alltså ska jag börja simma när vi flytta in till stan, kanske gå oftare eller någon annan form av aktivitet 2-3 gånger i veckan.

jag är riktigt pepp på detta nu och hoppas att det finns folk som kan stötta mig och hjälpa mig, följa med mig i det här. det vore så himla roligt. inte nog med att jag hade kunnat göra ett bra arbete, det kan förändra hela min framtid!

vad tycks?


Kommentarer
zpray

Det låter jätte bra Emma! Det låter sunt och du verkar må bra utav att veta detta. Jag stöttar dig :)

2010-06-02 @ 19:11:36
Emma

svar till zpray: åh vad glad jag blir :) tack tack!

2010-06-02 @ 20:38:24
johanna

Låter skitbra! Jag kom på det för ett halvår sen, att DET vill jag göra. Men då var jag ju redan klar med mitt :(!

Synd, för det hade ju gett en jättepepp!

2010-06-03 @ 10:41:47
URL: http://johannadalinda.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0