visste du..

hittade den här listan hos www.bettyboom.blogg.se och tyckte det kunde vara roligt att göra en sådan jag med.
dock är jag inte så pass gammal än och har så mycket hemligheter för mig. men ändå

visste du att..

...jag vågar tatuera mig men inte pierca mig?
...jag har jättebra kontakt med mina föräldrar?
...jag känner mig inte som mig själv utan nagellack?
...jag lägger mig oftast vid kl 21:00-21.30?
...jag vill plastikoperera mig?
...jag litar inte på någon förutom mina föräldrar, det är kämpigt att vinna den sidan hos mig?
...jag har jättesvårt att känna mig avslappnad när det finns folk runt omkring mig som jag inte känner så väl?
...jag ville ha barn redan som 13-14 åring?
...jag anser att jag är svår att få kontakt med?
...jag är skiträdd för katter?
...jag har svårt för att känna mig jämnlik andra i min ålder?
...jag trivs bäst med folk som är 6-7 år äldre än mig och uppåt?
...jag sitter hellre hemma med familjen och kolla film än festa?
...familjen och kärleken betyder allt för mig, plus 2-3 viktiga vänner?
...det finns inget jag längtar mer till än att bli vuxen och mamma?
...min största rädsla är att mina föräldrar ska dö?
...jag känner mig inte trygg ifall inte hela min familj är hemma samtidigt?
...jag oroar mig så fort någon i min familj gå ut ur huset att dom ska bli överkörda.. dö eller liknande?
...jag älskar kalas (när någon fyller år) och när nära och kära samlas för att skratta och ha trevligt ihop?

shit denhär listan kan jag hålla på med hur länge som helst.. men det får nog räcka för idag.

något ni undrar över?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0