sommarmåndag




första måndagen eller rättare sagt första sommarlovsveckan

den inledde jag så fint med att ta en matbit på stan med min käre vän malin körling. det var ytterst trevligt!
borde göras om oftare.

men när jag for runt på stan här i dag var den enda tanke som slog mig att "det finns fan ingenting i denna jävla stad!" ja ungefär så arg blev jag. för hur arg och ledsen blir man inte när man vill ha något nytt från kläder till klockor men det inte finns någonstans.. idag bestämde jag mig, att här ska jag inte bo kva i hela mitt liv inte. men det är inte så mycket att göra åt det just nu.. någon som vill med mig till växjö nästa måndag eller tisdag? jag tycker växjö är en bra shoppingstad. dit hade jag kunnat tänka mig att flytta.

fast egentligen kan jag nog bo i stort sett vad som helst, där jag trivs. sålänge jag är över 18... haha det kommer jag ju alltid vara (snart) och då kan jag köpa och beställa allting från internet. och det är dessutom jättekul att få hem paket i brevlådan. lite mer spännande! jag får se vad jag hamnar iallfalll.

när jag kom hem idag stog en tavla på mitt rum, den passar perfekt till min samling till mitt nya rum.
ja för idag är det exakt 2 veckor tills vi får lägenheten. nedräkningen har börjat kan man ju säga!
det kommer bli världens finaste rum.
som den översta tavlan, fast mintgrön. hittar ingen på internet.. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0