köra bil!


Imon halv 10 infinner jag min på körskolan och ska ta min första körlektion.
måste erkänna att jag är lite nervös. men han har väl förståelse med det gubben och förhoppningsvis ställer han inga svåra frågor eller sätter mig inför en svår situation!



det ska bli spännande.. synd bara att jag ska behöva gå upp klockan 8 på min lediga dag.

på tisdag ska jag in till skolan eller rättare sagt in till marinmuseet, där jag inte har en aning om vad som händer. sedan ska jag till vandrahemmet för att få lite information osv. och på onsdag går vi ut skolan! jösses vad det känns konstigt. snabbt tiden går..

nu är familjen iväg, dom ska kolla på kommisarie späck på bio idag. så jag är ensam hemma.. ska nog mysa ner mig i soffan som vi inte har och kanske ta mig lite glass eller något. är rätt trött idag.. jobbigt att vara modell ;) haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0