göteborg

west coast riot, liseberg och en gnutta Gabbi!

jag tänkte att dagarna få beskrivas i bilder. men jag kan inte säga annat än att det var toppen allting. dropkick murphys var så jävla bra, sångaren (inte al barr) publik surfade och å oj oj oj..... det var så bra! hives med och the Specials!!!! och det var grymt kul att träffa Gabbi. :)
 
för er som inte vet, så är Gabbi eller Gabriella min bästa vän. ev av mina bästa vänner. hon bor trots allt inte här längre.. så då kanske man inte kan vara bästa vänner?
 Hon flyttade till göteborg sommaren mellan 8 & 9an och det var hemskt, att ens bästa vän flytta ifrån mig..
det hade tagit allt för lång tid sedan vi såg sist och det känns så hemskt. jag har saknat henne dagarna emellan och ingenting var detsamma utan henne här. vi håller kontakten iallafall, har stora planera för framtiden. eller åtminstone hade vi det i 8an-9an. men jag hoppas att vi föralltid kommer hålla kontakten och föralltid vara bästa vänner.














tobbe och sista sekunden sångaren(!)




Flogging Molly

dansar till flogging molly


den där killen var en jävla mupp


ascool zpray


dropkick murphys

ALLA hoppade och studsade till dropkick murphys





nej nu orkar jag inte lägga upp fler bilder. allting bråkar med mig. det kanske kommer någon annan dag. avsluta med en sista bild på alla som var på liseberg, utom jag för jag tar bilden..



oj jag glömde.. kolla min snygga pojkvän!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0