sewing

det var ren tur att jag hittade en ljus jeansjacka för endast 99 kronor, jag har haft planer på att köpa en men varit lite snål för att jag inte vetat om jag kommer använda den, tycker inte jag passar i den ljusa färgen.
men igår på stan då hittade iza en jeansjacka för 99 kronor som hon skulle testa, och jag tog bannemej en likadan, och det blev till att jag köpte den, och inte hon.

jag köpte ett tygmärke med misfits i malmö för att jag någonstans i min baktanke hade planer på att sy fast den på min kommande jeansjacka. dagen efter hade jag en! plus att jag hade lite tygmärken som bara log och dammade i min byrå låda.

tygmärken + jeansjacka = snyggt!

  

misfits märket sitter på ena överarmen, körsbären sitter nere vid ena höften eller vad man ska säga ;) haha och en liten söt rosa rosett på varje sida där fram ovanför den lilla bröst fickan.

och som sagt, när jag väl satt mig vid symaskinen, då vill jag inte där ifrån! jag gick fram och tillbaka och rotade i min lilla låda med tyg som jag har över och lyckats tänka ut något mer jag kunde göra. hade även en svart tubtopp som jag inte använder, så med bara lite tålamod och fantasi kan det nu bli en tröja jag använder mer och mer :) eller topp. hehe



blev jättenöjd faktikst :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0