pt

jag brukar tycka det är drygt att läsa andras bloggar. särskilt om det är mycket text.
där fick jag mig en spark i magen, jag tycker oftast jag skriver alldeles för mycket och undrar som sagt om folk helt enkelt läser.. eller om dom bara kolla på dom få bilderna jag har.

jag måste bättra mig, mindre text och mer bilder. men det här med texten är inte lätt, jag tycker det kan se litet ut när jag håller på, men så fort jag uppdaterat är det över en sida...

http://nyheter24.se/blogg/petter/

Det är något speciellt med Petter, ja rapparn ni vet. jag har någon speciell kärlek till honom. tycker han är så underbar, söt, vacker? haha .. ja gud ja. han spelar på putte i parken på lördag, jag hoppas att tobbe ser honom, för min skull!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0