minnen

Tobbe baby och jag är så roliga.. så roliga att vi sitter vid varsin dator, i två olika rum. men han har suttit vid datorn en timme och jag satte mig precis för tyckte det började bli drygt att sitta och bara glo på..
iallafall kom jag och tänka på en massa gamla videos jag alltid (när jag var nicke borg och backyard babies tokig) kollade på sisådär i 8an-9an, ungefär varje gång jag satt vi datorn. kunde kolla på dessa video om och om igen.. bara för att höra tex nickes vackra stämma.

och meningen "dra några låtar med Social Distortion" är det vackraste jag någonsin hört.



jag fick ett återfall.. ja, eller nej jag skulle inte tacka nej till Nicke borg om han kom fram till mig imon, dock kom han några år försent men bättre sent än aldrig säger man ju ;)


Kommentarer
Kid

Aah! Vafan! :D folk från min by! haha! Dehär hade jag ingen aning om! :P

Ena killen, Elias som fick autograf på trumpinnen och Joel som sa: ".. och vi är kära" har kommit en bit i livet och släppt skiva! ^^,

2010-08-23 @ 22:58:25
URL: http://motander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0