kanon

hemma efter en fika med malin, elin och emma! :) dom fick även en liten rundtur i vår lilla lägenhet.
nu sitter jag och lyssnar på gamla goa backyard babies och väntar på att mina kusiner från stockholm som är nere ska komma och hälsa på :)

imon ska jag till doktorn och vad jag ska göra där vet jag inte riktigt men jag har så ont i mina halsmandlar så ofta och migrän flera gånger i månaden ungefär 1-2 gånger i veckan om man ska räkna så. det är inte bra.. ska kolla lite med mina mediciner och blabla..

men ikväll kommer nog min lilla baby hit och myser :)

har varit en härlig dag hittills, klockan är bara halv 3,  lite mer. och detta är nog första dagen på länge känns det som då jag bara vaknat upp och inte vet vad dagen har att vänta mig. det har varit väldigt skönt, sov som sagt till 11 imorse och då hade mamma köpt frallor då blir man glad! :) idag mår jag bra! idag känns allt bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0