sweet home





här kommer lite bilder på mitt rum, och grejer lite grejer jag gillar extra mycket. på första bilden ser ni min tavellist som jag satt LP skivor på och på kanten är en hyllremsa som är köpt i en 50tals affär. så sött! tycker jag. det är finaste lilla delen i mitt rum, men min symaskin, den prickiga stolen och LP skivorna med fina framsidor.


       


jag har även fått lite gjort idag. upptäckte att min close up magazine väska/kasse som jag köpte första året på west coast riot, alltså 2008, att den börja bli lite väl sliten, och väl en dag kommer alla grejer trilla ut på marken eller liknande.. och eftersom den är ganska gammal väska kan jag inte sätta svarta nya axelband, för det hade blivit konstig kontrast mot väskan som nu är grå (om man gemför med svart) så det fick bli leopard axelband, som jag även hade över.

dessutom snyggade jag till min jeansjacka lite med tygmärken och leopard tyg. :)
när jag väl sätter mig vid symaskinen vill jag sy tills det helt enkelt inte går med, sprang runt i rummet och hoppades jag skulle hitta något mer att fixa till. men fann inget, men nu när den står framme på heltid, och passa så bra där den står, så kommer jag antagligen sätta mig där någongång i bland när jag inte har annat för mig :) kanske får ta och köpa lite tyg av något slag så att man har hemma.

rosetterna sitter det en på varje arm.

   

ursäkta för kass mobilkamera som jag använder men men.. haha





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0