hej igen

herrejösses. nu skäms jag.. var 1 vecka sedan och 5 dagar sedan jag uppdaterade senast. det är riktigt riktigt illa!

men jag har haft mina skäl, idag eller rättare sagt nyss fixade jag internet på min lilla dator, och eftersom vi är nu helt inflyttade i lägenheten så har jag knappt haft riktigt tid att bara sitta vid datorn heller.

i söndags jobbade jag sista dagen enligt schema och det betyder att även jag har sommarlov nu, så jäkla skönt!
igår satt vi ute på coffe house till 11 igårkväll ungefär, jag, julia, malin, linn och maja. sånt borde man göra oftare för det är ju hur mysigt som helst!
idag träffade jag den andra malin på en fika i stan, det var riktigt trevligt det med, för sedan kom min älskling och hämtade mig, vi åkte ut till dragsö och spelade minigolf och badade, så mysigt så :)

om det är någon som vet eller känner någon som vill bli av med en emmaboda biljett för inte alls för mycket då, hör gärna av er!

hör gärna av er annars också såklart, jag bor som sagt i stan nu och är öppen för en fika, ett dopp, lite skitsnack eller rättare sagt vad som helst :) hör gärna av er om ni kommer in till eller om ni bara vill träffa mig såklart :)

bilder på mitt nya rum och kanske lägenheten kommer inom kort när jag känner jag har tid för det.
nu ska jag pussa på min baby i sängen :) puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0