fredag

ligger i sängen och myser, och jag hör kyrkklockorna (stavas det så?>) undra vilken kyrka det är, och varför klockorna slå.. hoppas inte det är någon som dött.. jag hoppas att det är ett litet gulligt dop :) hihi.

jag skärde mig i fingret idag på jobbet, rakt igenom nageln! ush det blödde under hela nageln, såg lite mysko ut. som om hela nageln var lös, och det sipprade ut underifrån.. men som tur väl var så var det inte så illa :)

har som sagt jobbat idag första gången på 3 veckors ledighet ungefär, hade lite ångest igår och var inte alls sugen. men det gick fint som snus idag, förutom att jag skärde mig, ja det heter skärde!!! skar är han i lejonkungen.

igår var jag, elin och calle på coffehouse, sen kom deras kompis oskar, vi gick in på nivå en runda och sen stack jag hem vid halv 12 tiden ungefär. nu är jag lite lagom mysig och kanske får ta och sova en stund innan bion ikväll, ja bröderna karlsson blir det med mamma och syster :)

är inte så ensam ändå.. haha trots att jag självklart saknar tobbe är det inte så farligt, men det blev genast jobbigare när han ringde nyss och sa att han inte hade något batteri, och att det inte går att ladda den någonstans!! :(( jag kommer oroa ihjäl mig och vet ju inte änns om han lever, och ingen kan höra av sig :( buhu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0