bajs

jag vill till emmaboda iår, men känns inte som några ska dit.. dessutom jobbar jag den helgen, men jag vill verkligen hitta på något! känns som sommaren snart är över och jag har inte haft roligt sen första veckan.. jobbat 4 veckor och efter det har jag inte gjort något alls! ändå har jag varit upptagen. hur kul känns det när skolan börjar och alla ska prata om vad man gjort på sitt sommarlov, och det sista. vad gjorde jag? ingenting...

när jag jobbade var alla andra lediga, nu när jag är ledig jobbar alla andra..

känner mig så jäkla tråkigt och missanpassad, varför gör jag inget roligt? jag vill ju hitta på saker. det hade varit lättare om jag hade bil, dessutom är ingen sugen på saker jag vill hitta på, och festival hade jag åkt på nästa vecka om det inte vore för att jag satt upp mig på jobb. man kan ju inte jobba hela tiden, eller alltid liksom. jag hinner ju inte med att ha roligt! :( detta gör mig väldigt arg och ledsen. mamma hade dessutom också blivit arg, ja pappa med om jag fixade att någon annan kunde jobba dom dagarna, men som sagt livet går väl mer ut på att ha roligt. även om pengar är skitbra och jobb måste man ju ha! men jag hade tänkt att hinna med att ha roligt med.

en sån här grej gör att jag inte vill bli vuxen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0