b-ful nail

..alla kanske visste att jag var en nagellackfantast

för någon dag sedan lyxade jag till att och köpte 2 nagellack, därför att jag slängde en som jag hade hemma. anledningen till att jag slängde den var att den var klumpig, kanske en aning gammal och inte en av mina favoriter, trots att den kostade 99 kronor, då borde man gilla den!

jag hittade iallfall ett nagellack för 59 kronor tror jag det var, som jag tänkte att jag allt skulle testa. och tur var väl det, för jag älskar det redan. och målade precis tånaglarna också i samma färg.

jag har länge letat efter ett blodrött nagellack. och nu fann jag det. nagellacket som gick rakt in i mitt hjärta. och det är dessutom så fint så jag tror jag smäller av.

märke: Maval
color: las vegas
nr: 33


  

dessa bilder är från google. men jag tycker personligen att färgen och inte bara det, naglarna är finare på mig! haha.. dock orkar jag inte ta kort och lägga upp och krånglar med det, detta är en bäst reklam bild för produkten och antagligen är det väl meningen det ska se ut så, bara på mina naglar det blev annorlunda kanske ;)

nöjd är jag iallfall! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0