19.32

här är det andra nagellacket jag köpte när jag var på stan för ett tag sedan, om det inte var förra veckan tror jag!
det känns sjukt annorlunda att ha något annat nagellack än rött av något slag..
känner mig helt förblindad, inte mina händer.. eller naglar. usch känns mysko. du kanske kan tänka dig själv om du haft rött nagellack i 4 år och sen helt plötsligt sätter på dig ett annat. det är som att byta hårfärg ungefär, fast detta ser man helt tiden när man gör något med händerna.. oj vad jag snackar haha men det är en fin färg iallaflall!

 

mamma köpte dessutom ett ljusfart till mig igår när hon var ute och gick. det kostade endast 19 kronor! galet.
och det var så jag :)

det ser randigt ut men det är ljuset som gör det. skitcoolt var fartet iallafall :)

  

imon blir det förresten jobb igen, har ingen direkt tyckte om hur det känns både bra och inte, hehe. men som sagt har jag ändå inget för mig i helgen eftersom alla är iväg.. och så tjänar jag pengar så :)

har tänk på att hitta på något mysigt när baby kommer hem, tänkte kolla hur dyrt det är med någon liten resa eller så. kanske bara att gå ut och äta räcker. för det är inte ofta vi gör sånt eller festa till att när vi är med varann. det är det samma gamla vanliga myset, trots att det är skitbra så vore det mysigt att göra något annat :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0