Matias Padin

min nya Ola Rapace... eh neh där var jag dum. Ola kommer alltid vara 1a på listan, men matias kan hamna på 2a plats av underbara skådespelare, människor.. åh.

Var på Snabba Cash med mamma pappa och min syster igår, första  gång jag såg honom tänkte jag på vart jag sett honom förut och kan inte merän att säga att han drogs till mitt hjärta, haha. tyckte han var något speciellt! åh herrejösses. det är samma person, eller helt enkelt det är Hector som spelar i Fröken Sverige, åh. redan i den filmen tyckte jag han var något lite extra. men sen efter en sånhär film som snabba cash som handlar om bad boys och kriminalitet. jag grips så av såna filmer? och varför dra jag mig till badboys med en mjuk insida? haha tobbe är bara en mjukis inte bad på något sät.. men dom som ser lite farligt sexiga ut , ohh yeah. haha.. nu spårar jag ur! ville bara säga att Matias Padin (Jorge i snabba cash) åh, snygging!


han i mitten på första bilden ochi blå skjorta på andra bilden.


Kommentarer
Elin

åh, jag funderar seriöst på att gå på snabba cash en gång till bara för att få se han :D

2010-01-23 @ 18:42:51
Johanna

amen tjenaheeej, Joel Kinnaman är ju snyggaste killen !

2010-01-24 @ 17:40:03
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/
svar till elin och johanna

JA! jag har också haft dom funderingarna elin, åh.. vad bra den var. eh nä J, alla tycker ju att joel är snyggast så jag måste helt enkelt tycka någon annan! :)

2010-01-25 @ 16:52:18
URL: http://boppinbetty.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0