candyman

lyssnar på Christina Aguileras Candyman, den svänger lagom.

i veckan blire nogg lite gaddning hos fröken N. det ska bli nice!
jag är så sugen på att sätta lite färg på min tillvaro,  kolla på bilder på snygga Sabina Kelley och mår dåligt av avund. hela armarna nu, ja tack!

3 veckor kva i skolan sen är det sportlov, och vi får se vad som händer, kanske dra malin miss von chill och jag upp till göteborg, gör staden osäker och träffa Gabbi? om hon är hemma vill säga. eller kanske jag dra någonannan stans med någon helt annan! det märker vi. jag vill shoppa iallfall!

ha sommar, värme, vara full med tatueringar.. oj jag påbörjade visst detta inlägget för merän en timmer sen kom jag på nu och har fortfarande inte slutfört att . jag gör så mycket samtidigt och bara väntar på att klockan ska bli 3 så kusinerna och mormor och morfar ska komma hit på en bit mat. tobbe svarar inte.. konstigt, eller kanske inte. han vill väl antagligen inte..

kollar runt på festivaler till sommaren, men än är det inget som jag nappar på! är sugen på choklad, ja har blivit värsta sugen-på-choklad-tjejen senaste tiden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0