kompis

Det har varit lite upp och ner här hemma, men idag kan jag väl säga att det mesta löst sig. Mamma kramade om mig när jag skulle gå till skolan och sa att hon älskar mig, och att pappa ska titta på lägenheten vi kollade på förra veckan nu på fredag, och om det är så att vi får det kanske vi också kan köpa oss en liten hund! jag blev överlycklig och hela dagen har jag gått runt och tänkt på vår lägenhet i stan och vår lilla hund vi en dag kanske skaffar! nu vill jag inget annat än att flytta. och därmed suttit flera timmar och bara kollat allergivälnliga hundar så att pappa kan stanna kva.

jag kollade på en engelsktopplista, överst låg pudel till min förvåning? men annars vart det bara jäkla massa fula hundar.. och ingen jag vill ha. så jag gav därmed INTE upp mitt sökande efter en liten hund!

Jag är väldigt sugen på en Kinesisk nakenhund som är såååå sööta.. fast det tycker nog ingen annan..

Eller dessa små söta pudlar(?) VILL HA! dom va dessutom allergivänliga. underbart!
http://kopochsalj.eniro.se/query/what/gti_info/ax/eallan/id/A30626118

Den svarta vill jag ha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0