fredag

nu glömde jag genast bort vad dagens inlägg skulle handla om... iallafall blir det myskväll och lite ta det lungt nu innan lovet. har ont i halsen och känner mig lite.. hm, sjuk? trött i skallen och så iallafall.
Imon blir det porslinan där 5 olika band spelar med några av mina vänner :) ska bli roligt. var längesen jag var på spelning.. sen på måndag dra vi på shopping på öland och kalmar, mamma ska på återbesök på kliniken där hon opererades, så samtidigt tänkte vi åka med och kolla läget lite. vet inte vad som händer på lovet annars. jag är shoppingsugen som fasen! finns inga trevliga städer och bra affärer utom göteborg ungefär , men i detta väder vill man inte änns gå utanför dörren.. och dessutom är det en bit till göteborg.

Min baby fyller 19 nästa helg och jag planerar lite mys och funderar på vad jag ska ge till honom :) hitta väl något i kalmar förhoppningsvis! men det är tanken som räknas, och det som jag har i mina tankar än så länge.. handarbete dessutom, det är fina grejer. åh jag hade blivit glad om jag fick det av honom iallfall ♥

Det snöar som fasen ute... FAN det gör att inte bättre, kom på det när jag stog och väntade på bussen idag. att NÄE nu är jag fan trött på detta väder! vill ha värme, och sol. ballerina skor.. åh det är jag. köpte dessutom en fin fin jacka/tröja idag! :) woohoo jag bara väntar på varma tider ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0