DÖDA DESSA JÄVLA SVIN!

VÅLDTÄKTSMÄN OCH PEDOFILER. döda dom för helvete! finns det något värre, mer tragiskt? dessa hemska människor hur kan man utsätta personer för sådant? och oftast är det alltid dom personerna som MINST förtjänar det, som lever i en värld full av kärlek. men pga av dessa jävla svinen kan deras liv förstöras föralltid. jag kan säga att jag hade nog inte kunnat leva med att blivit våldtagen. jag vet inte.. det vore isåfall bara för att försöka göra allt för att sätta dit dessa jävla svinen! jag är så trött på samhället. och nu när man hör att folk i ens "närhet" råkar ut för dessa tragiska saker! ÅH JAG VILL fan bli statsminister eller bli en sådan som ta död på alla jävliga människor här i världen. dessa är inte lika värda som vi andra.. nej det är dom inte!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0