det var då

Babe har sovit här sen i tisdags, men inte varit med mig. han har jobbat med min pappa på hans jobb onsdag, torsdag och idag fredag. kul för han att tjäna lite pengar. jag har idag iallafall slagit in hans paket, dom blev mycket tjusiga! jag borde egentligen tagit en bild och lagt upp, ja jag måste helt enkelt börja använda min kamera lite bättre, hur mycket roligare blir liskom inte en blogg om det är lite bilder i? mycket roligare! så jag ska ändra på det, så fort mina naglar torkat ska jag fixa en bild jag lovar! :)

ikväll blir det hem till baby och firar honom, han fyller trotsallt år imorgon. men vi firar honom idag. då ska även mina föräldrar med, ska bli spännande! dom har aldrig varit hemma hos tobbe innan ;) hehehe...

The Hives ska även till westcoast riot, lite förvånad måste jag säga att jag blev, är det ett sådant band som borde spela där? eller nä nu ska jag inte vara sån! men det är okej, jag har sett dom en gång och det var sjukt bra måste jag säga! så det ska bli nice!  jag lyssnar annars på Darkbuster nu och fått redigt klämm på dom, dom är ju bra jue! Darkbuster - London town kolla upp det!  

 

I det lilla såkallade brevet, som han ska få.. ja jag vet inte när . Det är ett försök av en förklaring på hur mycket jag tycker om honom! :) hhiihhi . nu måste jag skynda mig innan han kommer! plocka undan och duka fram fika. ha en bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0