Cherry Dollface

      Det har vart mycket tattosnack senaste, och lika bra vi fortsätter på det spåret eller? 
vart på en föreställning idag bara, handlade om bisexueller, homosexuella och transexueller, eller helt enkelt hur dom utsätts här i vårt samhäller. det var 3 sanna berättelser om 3 killar som blivit mördade på grund av deras läggning. hemskt, mycket gripande, samtidigt som ja, jag vet inte, helt naturligt är det väl inte? eller. jag ska inte "yttra" mig för mycket så folk inte kommer hit och kalla mig homofob eller liknande. dom stör mig inte och jag ska inte störa dom. så jag låter dom va helt enkelt. 
tillbaka till ämnet. hur ska jag fortsätta, det går upp och ner och nu är jag rätt högt upp i statistik kurvan, (?) öh. är galet sugen på att fylla hela min krop med bläck, ja bläck överallt och just nu känns det som jag knappt bry mig om det är så jäkla snyggt bara det inte är tribaler, ja ungefär så känner jag nu... det kanske inte är bra iförsig. men så är det, mina vänner börja fylla 18 och det är året som är året nu, alla ser framemot och vänta, 18 i sommar fan vad gutt! där stack det till bara, för jag blir inte arton i sommar, nej inte i höst, utan i vinter, så nästan ett år till. ja det känns lite förjävligt, såhär års hatar jag åldersgränser! och allt som har med det att göra!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0