barnet i mig

ägna kvällen åt att lyssna på barnvisor och sjunger lite.
det finns ju inget mer underbart än att uppleva gamla minnen och sjunga sina favoritlåtar sen dagis.
kanske är det bara jag som älskar barnvisor och älskade att sjunga när jag var liten.

kan fortfarande vartenda barnlåt utantill och så fort jag är barnvakt så blir det sång!

tex tycker jag att.
tänk om jag hade en liten liten apa, är jätterolig. nu när man är äldre och kan lyssna på texten. vilken succelåt egentligen! haha.
eller vipp-på-rumpan-affär, minns ni den? sjöng den alltid på dagis minns jag att vi gjorde.
och inte minst en elefant balanserade, den sjunger vi ibland fortfarande jag och mina kompisar för det roliga med den låten är att man kan hålla på i all evighet.
Men favoriten är självklart maskeradbalen. det har den alltid varit, kommer ni alltid att vara.

ännu en anledning till att jag vill ha barn snart, så jag kan sitta och sjunga med min små trollungar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0