utgång

satt hemma i soffan till ungefär halv 11 igår då jag drog med anna och elin ut på staun.
jag vet inte vad det är, men jag hade en skitkul kväll igår. men jag drack ingen alkohol.
eller jo ett glad, martini och fruktsoda med typ 0% alkohol. men men.. det måste ju betyda att
MAN/JAG har roligare utan alkohol!?

både anna och jag hade nog fått ligga, vi blev upp hånglade (nästan) jag med en tjej dock.
hon sa något i stil med- när jag kom in här för några timmar sedan och såg dig blev jag så glad, du spred sådan positiv energi... blabla. får jag pussa dig? eller kyssa kanske hon tillochmed sa.
jaja tänkte jag, en puss på kinden skadar väl inte, hon var ju trots allt snäll och gjorde min kväll genom att säga sådana fina ord. men hah det trodde jag ja, hon blundar och vad ska man säga, försöker hångla upp mig genom att sticka in hela tungan i min mun. men det gick inte för jag bara putade lite med läpparna, ja ni vet en såndär puss som man kan ge vilken farmor eller farfar som helst.

nu har jag iallafall ångest, haha antingen tror väl hon att jag var världens sämsta kyssare eller att jag inte vet vad en kyss är, men inte fasen brukar folk komma fram och kyssa mig på puben så blev lite förvånad.

hehehe



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0