kul på jobbet

kom på direkt efter jag publcierade förra inlägget att jag skulle skriva att jag börjat jobba på posten idag!

det är ganska jobbigt, ja inte alls fysiskt sitter/stå mest still hela tiden. men jag blir trött i huvudet av att läsa på alla julkort, och ont i nacken. nu har jag nära inpå migrän, ska nog ha glasögonen på mig imorrn.

men det som gör dagarna lite roliga är saker som annars kanske inte hade varit så självklart.
tex. felstavningar och liknande

- hälsningborg, hälsingborg (helsingborg)
- ex 37153 Karlsson (HAHA)
- till tant ...
- till jultomten
- till ulf johansson ... ingen adress. hur ska jag veta vart ulf bor om inte den som postat/känner honom vet? :D
- fok som skriver tex stockholm sweden när dom postat från sverige



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0