jobb/bonde

hemkommen från jobbet, som faktiskt gått snabbt idag och varit roligt. jag jobbar på posten och sortera julkort mm om någon missat det.

flera gånger fick jag mig ett par goda skratt idag med.

men. det är äckligt när man känner att en rökare har skrivit julkorten, och ja det luktar. fy fan så äckligt! haha sätter sig i korten, ja då är det illa. 

- var även  en fluga som var död på ena kortet, kanske blivit klämd eller något, mysigt en äcklig fläck! haha

- sen stog det också på ett annat kort adress (som vanligt) och sedan telefonnummer under haha.
endel folk är så dumma.. men det är kul för oss som läser

- sedan stog det istället för karlskrona karlakrona, karkrona och liknande .det är skoj :D hehe undra på att vi inte har mycket kul på jobbet då när vi skrattar åt sådana saker.

nu ska jag ta mig en dusch, sen är det bonde söker fru på tv, det får ju inte missas! grät lite förra gången när vår fina thomas var ledsen :( han är ju en sån fin människa.. hoppas han hittar någon! om inte annat finns det säkert massor med fruntimmer ute i världen som passar ihop med honom. hoppas han hittar någon snart :)




på aftonbladet står det att thomas ångrar sin medverkan i tvserien, :( stackarn.
om jag hade varit singel och 30 plus hade jag åkt till honom direkt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0