jag den nästa kissie!

nu är det inte hemligt längre.
jag har gått och bärt på en grej, okej min familj, pojkvän och annie har faktiskt vetat det ett tag..

men det är skitkul, för mig. kanske för er som kan glädjas åt andra i detta tillfälle mig ;)

haha vill inte avslöja allt för mycket ännu, men kan säga som såhär att jag har fått erbjudande att blogga för en nöjessida. som jag kommer tjäna en mindre summa pengar på, kanske mycket beroende på hur det går. jag är galet taggad inför detta och kommer ägna mycket mycket mer tid åt bloggande.

ni får adress osv mer information om detta så snart som möjligt. äntligen kan jag enbart genom att vara mig själv få vara den jag är, skriva precis som jag gör på denna bloggen, det jag tycker är intressant.
min dröm är att kunna leva på tex blogga, något som jag gör enbart för min egen skull och för att jag tycker det är kul! :)

i bloggen kommer det finnas en massa kul, tävlingar och liknande där även ni kan vinna!





tänka sig att tillochmed jag kanske kan tjäna ihop dessa pengar för att göra både läppförstoring och sillisar, hahaha

jag är medveten om att jag kommer få en massa negativa kommentarer, säkert flera negativa än positiva och snälla. folk säger ofta in om dem tycker om gillar något med min blogg, men tvärtom så kommenterar merän gärna folk som stör sig på mig eller något i bloggen. det är jag lite nervös för, för bara för att jag ska bli "stor" bloggare helt plötsligt så kommer jag inte att inte byr mig om dom elaka kommentarerna.

men när jag fick erbjudandet, kände jag att äntligen kan någonting i mitt liv bli bra!
jag som inte mått så himla bra alltid, varit ganska deprimerad och dåligt självförtroende som jag även har fortfarande, men inte lika mycket och på ett annat sätt.
det känns som att äntligen får jag creed för att jag är den jag är, för att jag är speciell eller vad man ska säga.
det är just därför jag fick chansen, för att jag inte är som alla andra! och det känns underbart.


Kommentarer
Jorre

Mycket roligt mitt hjärta! Ska bli väldigt roligt att se vad det blir för nåt :) Puss puss

2010-12-15 @ 22:02:54
URL: http://jorres.blogg.se/
Emelie

ååh vad kul för dig :)

2010-12-16 @ 05:52:00
URL: http://emelietown.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0