hör upp!

jag visste att jag gick på lite hårt igår. trodde dock inte folk skulle bry sig som de gjorde.

jag har aldrig sagt att jag inte tycker om mina vänner!

jag tycker om mina vänner, på olika sätt. men jag tycker det är svårt att veta vilka som är mina vänner.
endel folk känner jag bättre än andra, endel känner jag bara ytligt och gör inget annat än att hälsa på. men för mig är inte dom vänner. 

vänner är för min någon man kan prata med om hur man mår, och gråta med om det skulle behövas. sådana vänner har jag nog 2-3 stycken..  jag kanske borde kalla detta för bästa vänner istället?

som ni kanske förstår är jag inte den som påstås känna folk. snarare tvärtom, jag känner inga! höhö...

det är väldigt viktigt för mig att ha en nära kontakt, där har ni svaret på att jag har svårt att ta in folk i mitt liv, jag är ganska kräsen när det gäller vänner. om jag ska vara ärlig tycker jag bäst om folk som är ungefär precis som mig själv. 

jag har aldrigt nämt att jag inte tycker om någon i min blogg, någon kompis/person direkt. däremot har jag en stor saknad av en själsfrände. någon jag kan identifiera mig med. ungefär.


Kommentarer
Emelie

Jag förstår precis vad du menar! Jag har ett par nära vänner, resten är snarare bekanta. Såna man pratar lite ytligt med då & då.

2010-12-14 @ 20:48:50
URL: http://emelietown.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0