toy story 3

jag och baby har precis varit nere och simmat :) det blev bara 25 minuter för han orkade inte mer! haha.. sötis

ikväll blir det toy story 3 på bio, förhoppningsvis bjuder baby mig för jag har bara 300 spänn att leva på denna månaden! måste vara stenhård med pengarna nu så jag håller i dom 9000 jag har till tatts. oj oj.. men det ska nog gå blir att jobba på posten i vinter med så det är minst 5 tusen =) vet inte om det blir jobb på vandrahemmet lite i veckorna med dessutom! hoppas det.

jag har inte så mycket att komma med det senaste. jag är mest i skolan nu och det är inte mycket som händer där. men men ikväll blir det toy story 3 på bio iallafall och det blir nog kanon! älskar dom andra 2 toy story filmerna trots jag knappt sätt dom max 2 gånger . haha! men hej hopp ha en bra söndag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0