rubrik

åh tack för mina kommentarer! :) det uppskattas jättemycket.

har ångest inför morgondagen och kommande terminen, det är väl inte så det ska vara. dock sista året i skolan någonsin det känns ändå för härligt. men som sagt svårt att fatta!
inte nog med att vi fick ganska illa schema så är projektarbetet något som väntas med.. och där vet jag inte änns vad jag ska ha och göra, vill ju vara något som jag tycker är kul..

jag simmade i morse. köpte mig ett 10 kort så nu jäkla!
simmade i 40 minuter. var helt okej lite drygt men men.. när jag kom upp och skulle gå blev det lite jobbigt haha benen hade ju rört sig i andra riktningar i 40 min så glömt nästan bort hur man går ;) haha


hittade ännu en liten fin flamingo till inspiration! så fin så..



Kommentarer
Baby Jane

haha vad kul, jag har faktiskt ett flamingo motiv som jag tänkt tatuera på vaden :)

2010-08-18 @ 22:36:09
URL: http://electricdirtjunkie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0