politish

jag tycker politik är roligt. men ändå skrämmer det mig.
jag gjorde precis ett test på vad jag borde rösta på och matchade mina svar med dom olika partierna.

jag anser mig själv vara en av arbetarklassens medborgare, och rättare sagt gillar jag hur samhället var förr i tiden, tyckte det var bättre förr och jag har inte som helst problem med att vara hemmafru (som jag vill bli!) alltså tycker det är helt okej om min man tjänar pengar och jag går hemma och lever på dom. det är ju asnice! dock ska han hjälpa till hemma med och inte bara jag ska ta hand om barnen osv..

enligt testet jag gjorde matchade 78% av frågorna - sverigedemokraterna

det får nog dom flesta folk att gapa. och inte nog med att jag blivit kallat nazist ett antal gånger pga av hur min pappa och jag ser ut??? jag anser mig inte alls vara nazist tycker det är hemskt alltihopa men tycker absolut att invandringen borde ändras och att invandrarna måste anpassa sig till vårt land. likadant om jag åker någon annanstans ska klart jag anpassa mig. det är inget konstigt och det tycker inte jag är nazistiskt.

jag tycker heller inte att vi borde ändra den svenska skolmaten till vegetariskt och -fläsk och allt vad det är. jag gillar traditioner, och jag tycker vi ska bevara sverige svenskt, förlåt det låter hemskt dom orden., men med det menar jag att sverige som vara precis som det en gång varit. vad är det annars för mening med att åka hit och turista om man ändå inte kommer till själva sverige?

känns som detta inlägget kan skapa många oroväckande tankar.. blabla på tal om något annat, på andra plats där jag passade var folkpartiet med  64% och sen kristendemokraterna med 61,8% och efter det moderaterna med 61,2%.. detta oroar mig , vill inte vara någon jäkla moderat? haha. usch ska man tro på sånna test. jag förstår knappt hälften av frågorna heller kan jag erkänna.

men jag är antingen inte sverigedemokrat eller moderat!



och jag anser att utan religioner vore det fred på vår jord!



Kommentarer
Evelina

Jag tycker precis som du !

2010-08-08 @ 12:44:20
URL: http://evelinandrea.blogg.se/
Kid

Åhå vilken söt design du har på bloggen! :D Och massvis med skojiga inlägg! Det gillas! Och här håller jag med dig! Sverige ska vara svenskt! Thats it! Man åker till andra länder för att se ny kultur och annan vardag, det ska våra turister också kunna se! Och så borde invandringen minskas, det finns inte jobb så det räcker helt enkelt. Ja, ehm, Tack för mig, HERRÅ! :D

2010-08-23 @ 22:35:53
URL: http://motander.blogg.se/
Emma

svar till Kid och Evelina: ops, jag upptäckte inläggen precis.. varför har jag inte sett att jag fått kommentarer tros?.. men vad glad jag blir att någon håller med mig, och inte minst skriver det. det är oftast bara folk som tycker tvärtemot som ska slänga ur sig något. och tack Kid för allt fint du kommit med, inte jag som gjort designen (kan inte sådant) men det är mina ideer osv.. tack vad glad jag blir! :)

2010-09-07 @ 13:56:33
URL: http://boppinbetty.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0