p ♥

jag gråter över denna texten. det är nog världens vackraste låt.

Hej jag heter petter jag är egocentrisk
totalförändrad men på skalet identisk
kan dö för min fru men det är inte sanningen nu
jag kommer springa in i väggen o ba ramla itu
innan jag fattar va som hänt, vilka broar jag bränt
går 12-stegs programmet, dom o alla ja kännt
brukar va svartsjuk som få, men de va värre då
när du lämna mig ibland blev hela världen grå
jag vet knappt va som e bra med mig
varför du kämpar på o ba vill va med mig
för jag träffar min familj för lite o när jag ser dom så jobbar jag konstant o ägnar knappast tid med dom
jag tänker mest på pengar o mina framsteg
men sanningen bakom ridån är nåt jag glansser
det är då jag hatar mig själv, för jag e patetisk
de är som o leva i hell, fan vad jag e dekis



Petter feat Säkert - logiskt.
petter är en av alla mina älsklingskillar om ni inte visste det. nu vet ni!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0