mys

igår mös jag och baby, vi köpte ostbågar och brieost mums :)
idag började han jobba.. så vi säger att vi firade sista lediga dagen tillsammans.

mamma och pappa hämtade mig vid halv 12 hos tobbe idag, sedan åkte vi vidare till karlssons i bräkne hoby, det var ju mysigt ställe. aldrig varit där innan. hittade lite småsaker. jag köpte blandannat karlsson på taket, på ljudbok! asbra så jag har något nytt att lyssna på när jag ska sova. kan alla andra utantill haha.

ska möta annie om en halvtimme, oops. borde klä på mig.. haha och sedan vid 6 ska vi möta upp elin och anna och malin(?) för vi ska äta på restaurang. så mysigt så :)

imon är det jobb igen, och på onsdag börjar sailet. sailet betyder att snart skolan är här.. usch. men samtidit är det någonting som känns roligt ändå?

nu måste jag göra mig iordning, lite fin kanske när jag ska träffa tjejerna. var ju trots allt ett tag sen sist :)

morsning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0