malmö

hemkommen frå malmö efter gårdagens spelning som var kanon (against me!) och dagens häng på stan som lett till början på migrän, skovskav som gjort att jag inte kan gå på ena foten och inte nog med det.. ca 700 kronor fattigare.. men en tavla och klänning rikare! ja det var en dyr klänning..

MEN GISSA OM JAG BLEV GLAD NÄR JAG KOM HELLER, woohoh.. gissa vem som har 9300 på sitt sparkonto ;) jo jag! oj oj så mycket pengar har jag aldrig haft, härligt härligt här ska det tatueras i jul!!

jag tackar pernilla åter igen för att jag fick sova där! anledning att vi åkte ner till malmö var ju faktiskt att se sista sekunden och against me! sista sekunden har jag sett innan och jag blev lite besviken.. han verkar lite krasslig och sjöng inte så han skrek :( men against me! var skitbra. riktigt bra.

här får ni en smaklåt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0