kerstin

tobbes mamma, min svärmor? haha kan man säga så.. jaja

hon är en underbar människa, alltid pigg och glad och hon får mig alltid att känna mig välkommen till familjen :) självklart gilla jag hela familjen jacobsson men det tar vi inte nu. inte nog med att Kerstin är så snäll på alla sätt så går hon och köper små saker till mig emellanåt. hon har väl lärt känna mig vid detta laget och vet vad jag gillar osv.

en gång fick jag ett par leopard vantar, en gång en rosaprickig pyjamas (födelsedagspresent), skålar till hemgiften (julklapp).. kanske något mer sådär ibland men nu kom hon igen med en liten överraskning. oj det var endel när jag tänker efter. men tobbe och jag har spenderat en god tid tillsammans nu :) hihi.

denna gången blev det Cupcakes ♥


  

ja gillar hennes tanke, och att få mig på bättre humör. ja jag blir lika glad varje gång..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0