ink

idag har jag gjort av med massor av pengar! dock fick jag mycket för pengarna för mamma hade 3 rabattcheckar och grejer på hm så vi tog grejer bara för att få ner gratis ;D det fick bli 2 tights och en kjol för min del, och det behövdes!
blev även ett par vanliga helsvarta ballerina skor för 129 kronor på din sko! behövdes med.. nu får jag slänga mina svarta som jag fick av jonna i julklapp.

tog även ut 500 spänn eftersom jag ska betala handpenning och grejjer på måndag till john, åh vad jag längtar! suttit och kollat fram bilder och grejer som jag ska ta med mig. åh jag är lite nervös..

ska snart ta och klippa topparna och fixa håret lite, det har blivit så slitet! ska måla naglarna, både på händerna och fötterna, för att senare dra loss med kalasdags för min morsters man!

här har ni lite ledtrådar till vad min kommande arm kommer inehålla!

    

något liknande iallfall. jag har bilder som jag inte har på datorn men som jag har utskrivna som är tusen gånger bättre! det är dom jag ska gå efter och lite av dessa ska jag skriva ut. men det kommer bli såå nice!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0