helgen

Lördag

bestog av kalas hos Tobbes mormor som fyllde 70.
jättegod mat och efterätt verkligen! potatisgratäng och exotisk planka, och prinsesstårta och fruit coctail mina favoriter.

sen drog vi vidare till kalas hos tobbes kusin som fyllde 20. det var trevligt! MEN så satans mycket mygg. jag trodde jag dödade alla som kom i min närhet. men upptäckte nu att jag har ett mygbett på smalbenet som kliar som attans! har även ett gammalt myggbett i knäväcket som jag kliat sönder (kliat sönder alla min myggbett iår???) aldrig varit med om liknande. detta har blivit som ett äckligt sår. utrota myggen!!!!



söndag

vid halv 12 ungefär hämtade mamma, moster och kusin jonna mig och tobbe för att ta oss ner till malmöfestivalen där melissa horn och lars winnerbäck spelade. det var en rolig dag, med lite regn, lite shopping men för all del. gemenskapen! det var mysigt mysigt.

och jag och tobbe hade dessutom 21 månader tillsammans. ♥

måndag

började skolan vid 11 så jag sov enda tills kvart över 10. men lika trött är det för jag.. men gladast är nog räven. ej men skolan var loite dryg idag, tycker jag efter första veckan hehe. men imon går jag bara en och en halv timme och på onsdag är jag ledig! hur underbart är det inte då!? skitbra. imon tänkte jag simma igen efter skolan och sen dra vi ner till malmö och se sista sekunden och against me!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0