fotsvett

där satt den!

mina fötter luktar för jäkla illa alltså! inte nog med skoskavet..
dessa skorna jag hade i dag har jag haft ett antal gånger när dom dränks utav vattenpölar och är blöta ungefär en dag efter doppet.. det är inte jag som svettas om fötterna, det är helt enkelt skorna som smittar av sig denna förbaskade lukt.

jag skulle önska jag kunde lägga upp en lite dock grej, klicka här! så ni fick känna lukten av det jag går runt med och inte orkar göra något åt. men får nog tvätta av fötterna ändå ikväll ;) känner ju doften om jag bara gå på stan så haha eller så fort jag viftar till med benet  lite.. mohahaha så snuskig är jag!



http://www.skotornet.se/blogg/?p=118 läs om fotsvett här! det handlar helt enkelt inte om svettiga fötter. utan fuktiga skor eller strumpor!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0