första skoldagen

då var man äldst igen. trots att jag känner mig minst haha

nu är första skoldagen slut. det har vart ett jäkla fram och tillbaka idag känns det som!
gick igenom schema och ival och allt såntdär man gör första dagen, efter klockan 12 skulle ordinarie lektioner börja. det visar sig att vår nästa lektion börjar halv 3.. kul jag hatar håltimmar. det är drygare än lektiner tycker jag, vill bara få att överstökat så man kan komma hem!

iallafall var jag på ungdomsmottagningen klockan 2, och kvart över hade ännu ingen ropat upp mig.. men det visade sig att jag skulle vara där halv 2??? jag har gjort likadant 2 gånger när det gäller ungdomsmottagningen, att jag kommit på hel fel tid. lustigt nog. för jag är inte den som är den! jag har full koll kan ja säga er! detta oroar mig.. undra om det inte är dom som är lite virriga? haha tro jag minsann!

nu kommer dagens oroar mig för:
imorgon börjar vi dagen med ival,då blir det först textil färg och form och det är ju luunch. men sen, då har jag matte b. och inte nog med att matte b ska vara sjuhelsike svårt och att mvg klasskompisar till mig ligger rätt illa till i denna kursen.. jag då som inte är en klippa i matte och hade knappt g, hur ska då detta gå?? jaja tänkte jag, det är en bra merit haha och med annie som sällskap är det iallafall uthärdligt, trodde jag ja! för vi har tydligen inte samma pass, hon läser matte direkt på morgonen, och jag på andra passet.
alltså känner jag ingen i min mattegrupp (Vad jag vet än) och det känns skitjobbigt eftersom jag inte är så duktig och vill gärna ha någon snäll kamrat som kan hjälpa mig lite. åh nej! nu vill jag byta ival :( vill inte ha matte längre.


Kommentarer
Johanna

åh jag tycker matte B suger getpung

2010-08-19 @ 23:02:04
URL: http://johannadalinda.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0