idag har jag vanlig huvudvärk. inte mycket men lite. men jag står helt ut med det eftersom jag annars lider av migrän så är ju detta piece of cake liksom. men på ett sätt är detta nästan jobbigare, det är en känsla jag inte är van vid.

det är otrolit fint väder idag. vad väntas denna dagen komma med för roligheter? baby har inte svarat mig ännu.. han sover kanske fortfarande..

jag skulle vilja gå på stan och shoppa lite, men chansen att jag hittar något är nog ganska liten.. kanske det jag ska göra nu!? gå på stan alltså. jag behöver små hårspännen med, alltså hårnålar.. för jag hittar inga alls? ett verkar det som att jag har just nu. konstigt dom bara försvinner.



jag älskar detta linnet/toppen. den är perfekt form, söt och ja.. fin haha. tråkigt att jag bara har en i denna passformen och inte hittar liknandes någonannanstans. jag tycker verkligen om den.. men man kan ju inte ha den på sig varje dag direkt. någon som har några tips på vart man kan hitta liknandes toppar i olika färger och med någon söt rosett på eller liknande ? =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0