ej okej

ja så kände jag igår...
men idag är det lite annorlunda, tobbe kom hem igår kväll vid 12 tiden ungefär. jag som hade tänkt att jag skulle komma och sova hos honom igår, trodde han skulle vara hemma senast 9 kanske. och jag har ännu inte träffat honom sen han kom hem, klockan är lite över 3. och jag ska till tandläkaren på återbesök imon och till bup som jag inte varit på sen innan sommarlovet.. därför kan jag inte åka till honom heller. men då hade jag varit där för längesen! men han är inte så snabb. men kan väl tycka att man kan vara det någongång, om han så gärna vill träffa mig, och saknar mig dvs.. jag sitter bara här och väntar. det känns inte helt okej heller. andå vet jag inte vad vi kunde gjort annorlunda.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0