migrän

vaknade med migrän imorse, käkade frulle och kröp ner i sängen sen igen. nu sitter jag på första lektionen för idag som är Text och är döhrungrig.. han inte käka mat innan jag åkte in till skolan. känner mig lite fin idag i min körsbärsfetera tröja som kom på posten igår och deras senaste skiva, åh så bra vad nöjd jag är! :)

Jag fick även skynda mig till bussen idag, och det är nog bland det värsta jag vet att när man väl är framme och satt sig på bussen så börjas det att pumpa på, man blir alltid så jävla varm! och det lägger ju sig inte direkt för ute är det också rätt varmt och sen när man kommer in är det varmare innan, åh de finns nog inget värre än att vara varm :D haha.. förutom när man är på stranden men då ska man ju vara varm ^^ men inte så fräsch att vara varm i skolan och man känner sig äckligt, dessutom invaderas jag av finnar i pannan för min luggg som hääänger däär!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0