fantasilös

förlåt för dålig uppdatering. vet inte vad det beror på riktigt. iallfall ska jag dra en liten snabbvisit av veckan som gått. i lördags var vi på porslinan, annie jag och elin och det var mycket trevligt! blå kongo och Alliwalk det var riktigt bra! måndags minns jag inte vad jag gjorde.. inte i tisdags heller?  haha oj jag kanske har haft tid att uppdatera bloggen då om jag velat, men i onsdags var jag på första körlektionen alltså i teori ganska meningslöst, men man måste som sagt. Igår opererade jag ut en tand, på sjukhuset. opererade hela käken för att tanden satt snurrad runt käkbenet? iallfall var det ett större ingrepp än jag trodde och jag får inte äta "hård" mat på en hel vecka. så det blir yoghurt och glass nu, woooho mums. nästan redan tröttnat på det efter andra dagen :D haha. Idag är det valborg, stannade hemma från skolan eftersom jag går på värktabletter och så  hihih. blir bara mys med min pojk ikväll eftersom han är nedrans förkyld också. jag lovar att jag ska uppdatera lite bättre! och komma med lite mer bilder. men det är så mycket nu hela tiden, skolan är snart slut och jag är sjuktstressad hur ska jag hinna med allt? vi säljer grejer hemifrån hela tiden och har inte änns en soffa i vardagsrummet.. vi ska ju som sagt flytta till storstaden i sommar (1a juli) och får därmed rensa och slänga och sälja saker nu, tar lite i taget helt enkelt. det är ruskigt kul att rota på vinden och hitta massa gamla saker :) åh. jag handlade 3 linnen på cubus för någon dag sedan, när jag kom fram till kassan hade jag valt 2 linne och då sa hon att det var 3 för 2 så jag fick traska bort och välja ett till, jag valde givetvis 3 som fanns i den lilla sailor hörnan, en marinblå topp med knappar som ankare fram, ett halterneck linne med ankare på i marinblått, vitt och rött och sen bara ett marinblått och vitt randigt linne :) åh så roligt. dessutom har mamma betalt vandrahem till johanna för west coast riot i sommar (Så snäll hon är min mamma :) så då blev jag aldrig av med dom pengarna! :)
Imon blir det odens feeeta invigning med ett 20tal? band. det blir nog fint förhoppningsvis! nu ska jag ta mig lite soppa ;D.. hoppas förresten jag går ner lite i vikt när jag ändå äter bara rinnande.. hihi

förlåt också för att det bilr såhär långa och tradiga inlägg, det är väl bättre med korta varje dag istället.. tycker jag. det orkar man läsa ;) haha. nu spöregnar det ute. mindre roligt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0