if i should fall from grace with god

du kommer och berätta för mig, som för dig stärker vårat band, jag kan erkänna att jag blir glad för stunden för det känns oftast rätt bra då, som du är på min sida. men sen innan jag hunnit vända ryggen emot är du där och peta på mina svagaste punkter, sviker och allt du sagt, jag förstår inte hur du har mage att komma och berätta något att du tro att nu är allt bra och låtsas som om det som var innan, som betytt jätte mycket för mig att jag mått riktigt dåligt av det, det betyder inget för dig, du har nog glömt, eller helt enkelt inte bry dig. något litet blir stort för mig, men du lägger det bakom dig. skiter i allt, ditt mål här i livet är nog inte att svara snäll mot andra och vill att alla andra i din omgivning ska må bra! nej för det ändå du tänker på är dig själv!

jag tycker inte om hur du bete dig, jag tycker inte om det du gör. men jag tycker om dig, för vi är trots allt samma kött och blod!

vissa personer kan man svika om och om igen, för dom kommer alltid finnas där! 
jag tror det är dessa personer som mår sämst av att, än om du svikit någon som kan gå sin väg..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0