pierca mig?



jag funderar då på att pierca "surface" alltså i smilegroparna. väldigt många har sakt JA, men mamma och pappa säger dock helt nej.. haha det är lite jobbigt allt! jag borde väl inte sagt något änns. blir oftast bättre resultat än förväntat. pixie är ju  så jäkla snygg i det, bilden med den röda klänningen <3 åh så snygg hon är! sådär snygg vill jag med va en dag.. såsom Sabina Kelley.. mums snyggaste jag vet..
det är väl det jag tänkt på hela dagen. men det är 18årsgräns hos piercaren så det blir att göra det själv isåfall, men det kan väl inte vara så farligt?
har iallfall bestämt mig och insett att min lugg är underbar, så den får stanna kva där den är! alltså inte bli lång.

men pierca mig, pierca mig inte? undra om ärren syns mycket efter.. och eftersom jag redan har smilegropar hur det blir och blabla.. kom gärna med lite åsikter eller annat trevligt. hoj!


Kommentarer
Fisso

Nej!

2009-10-02 @ 17:33:03
URL: http://fissosblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0