det var inte igår!

var längesen jag skrev. men känner att jag inte har så mycket att komma med just nu.
jag är väldigt trött på både skolan och allt. ingen ork ingen lust för någonting. vill ha december, julpynt, julmus och ligga kolla på någon mysig julfilm. jag älskar julen, det är mysets tid och jag älskar mys, ta det lugnt lyssnar på julmusik och det där!
men hatar hösten. den är drygt lång och tråkig, det är inte varmt, inte kallt bara något jobbigt däremellan. skoltrött som aldrig förr är jag! känner att det är så mycket just nu. även om jag inte gör mycket i skolan och det inte händer så mycket känns det mycket, känns alltid som man går och vänta på något "läskigt" ska hända.

jag skulle vilja ha min egen lägenhet. (på tal om ingenting) men nu fick jag det sagt..
fast det finns saker som kommer nu inom några månder som jag verkligen ser framemot. brukar oftast inte var så mycket på hösten, men nu är det det.
tobbe och jag ska på bio som vi bestämde oss att se i sommras, alltså har det länge vatt planerat och det ska bli kul. efter det höstlov. dock ska han till dublin innan,kul för honom vill med dit..  men tråkigt att vara utan honom flera dagar. sen har vi ett år tillsammans, undebart. jag fyller år, jullov och julafton kommer rätt därinpå. det känns som vi nyss börjat 2an, men första terminen är snart slut. även om det känns länge när skolan väl igång.
och sen när våren kommit igång brukar den vara ganska okej, när våren kommer ser man äntligen ljuset igen. saker att ser framemot.

inte förens efterråt kan man säga att tiden gått snabbt.. för när det håller på är det ett rent helvetes drygt.

igår skrev jag önskelista. mamma ville ha en, och jag skriver alltid en. tycker det känns bra varje gång! skriver ner det jag önska mig och får oftast det. kan vara saker jag längtat efter länge. allt känns bättre när det finns en önskelista med i bilden! elin, anna, annie och johanna var åp mys här igår, blev mest snack. hade tvn på i bakrunden och vi hade det bara allmänt trevligt. var längesen jag träffade kompisar så sist känns det som..

idag är det mysväder, vill ha tobbes hos mig kolla på en härlig film och äta gott. men att det är söndag gör det så mycket tråkigare.. imon är det orientering! bäääää.

får se när jag skriver nästa gång, tycker inte detta inlägget blev allt för kul så får väl komma med något bra nästa gång så det väger upp att ;:D hahaha. heeejdå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0