301 dagar

tillsammans med det underbaraste jag vet.
finaste människan. och du är min!


eller 10 månader (imorgon) beroende på hur man ser att.
att jag blir mer kär och kär i dig för varje dag som får mig på glatt humör, eller att jag blir lycklig av tanken att jag inte tröttnar.  även dom dagarna när vi sovit ihop flera nätter och direkt när vi delar på oss, efter bara 5 minuter längtar jag lika mycket efter dig igen! ju mer jag är med dig, desto mer vill jag ha dig. vara med dig, desto mer längtar jag efter dig när vi inte ses.
mår bra att ha dig i min närhet.. du har fått mig till en så mycket starkare person och mitt självförtroende är bättre än någonsin. så fort vi lämnar varann kommer den dåliga perioden, jag trivs inte längre med att vara ensam.

jag älskar när du håller om mig på morgonen, på kvällen, när som helst. älskar när du pillar mig i naveln trots att jag hatar det! älskar när du ler åt mig på avstånd, känner pirr i hela kroppen vad glad jag är att jag har dig. och att se dig, känna dig, att få vara din! 

finns inga ord, hur mycket jag än skriver kommer ingen förstå. det är en sånt konstigt känsla, känner mig helt vild och galen. men det bevisar kanske att jag aldrig varit kär innan. men en sak är säker, jag är så jävla (ursäkta) KÄR I  DIG! Tobias jacobsson


Kommentarer
Johanna

Åååh, va glad jag blir när jag läser detta inlägget.... eh borde ju inte vara jag som är glad.



Men de låter så mysigt ju !!! Jag bara längtar tills jag hittar min ;)

2009-09-24 @ 16:54:13
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0