fotouppgift 2

borde egentligen lämnat in bilder och redovisat idag, men jag var ledig och vad med mamma på jobbet, men det är en annan femma! nu sitter jag här fundersam och trött på att jag inte kan ta några bilder, är ingen bra fotograf alls.. och undra egentligen varför jag valt foto?! hm.. men men.
dessutom gillar jag det jag gillar, och äveno m jag kanske tycker att en bild var perfekt tycker kanske inte min lärare det, så sjävklart anpassar jag mig liten efter honom.. dumt kanske. 


 
   
förvrängdspegling? bestämd antar jag.. har inga fler.
     
grodperspektiv! bestämt.
     
vilken av dom här, gyllenesnittet?
    
porträtt, bestämt!
          

vilken av domhär 3, kaotisk?

                   
vilken av dom här 2, grafisk komposition?

   
fågelperspektiv? får inga bra haha denna är ful.. men får nog bli den för nu orkar jag inte mer :D
               

kom gärna med något tyckande!!!!!!



Kommentarer
Anna

Första av dom på gyllene snittet

Första på den kaotiska med

och första på grafisk komposition med



Det är vad jag tycker ^^

2009-10-07 @ 18:36:11
Johanna

synd att du hade samma på grafisk komposition och på gyllene snitt.. för annars tänkte jag tavlan va bra på gyllene. eller är du som tagit den på dig själv på stranden? isf är den bra :D



sen självporträttet är jättefint, men han kommer nog undra om de är du som tagit den :O men du kan ju småljuga ;)

2009-10-07 @ 18:48:44
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/
Johanna

du kan ju alltid ta den på dig själv på gyllene snitt och säga att du tagit den annars om de inte är du som gjort de ;))) vet ju inte han



sen kan du ha en av marilyntavlorna som grafisk :D?

2009-10-07 @ 18:50:20
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0