vill ha humör

Svar till Carro: nej inte ni! du, elin, anna, mimsen, cornelia, annie.. men många andra!

idag är det lördag, känns nästan som sommarlov. inte vatt och gjort mycket i skolan denna veckan, skönt det när man känner hur det trappar ner framåt sommaren nu. igår vart jag med tobbemannen en stund men igår kväll satt jag bara här hemma och mös, var välditgt längesen jag gjorde det sist, bara sitta hemma. och ikväll blire att dra sig ner till tobbe igen och grilla med hans familj, trevligt trevligt. sen är det visst skolvecka snart igen, sista nationella provet nästa vecka, i matte. ush vad jag hatar nationella prov! fast visst tycker jag faktistk mer om dom än dom "vanliga" proven, för dom gör man omprov på om man inte klarar ... heh

jag borde nästan göra mig i ordning, men vet inte vad jag ska ha på mig. varför är det så att man alltid vill ha en massa nya kläder när man kommer framåt sommaren?

jag vill ha. 
en jeans väst
en rödprickig topp
blåa hög midja jeans
långt hår
tygmärken
leopard kjol
och mycket mycket mer...................... jag måst till göteborg snart och shoppa loss! och träffa Gabbi på samma gång. :)

hejdå



Kommentarer
carro

jag fattar inte ?:O

2009-05-16 @ 19:22:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0